SUSHI MANKAI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 657 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Sushi Mankai. Meer weten? Ontdek meer

27 jun 2026 om 19:56 Levering weeral 50 minuten later dan voorzien! En elke keer als we dan bellen om te vragen waar de sushi blijft, is dit “juist klaar” en is de koerier “juist daar”. Niet ok dus!
26 jun 2026 om 21:26 T was heel lang wachten, bijna 80 min voor de levering...
22 jun 2026 om 21:39 Special for me is 10
7 jun 2026 om 22:05 Super
7 jun 2026 om 21:34 de noedels met rund waren super lekker, veel groentjes en goed gekruid. Spijtig dat het lang op zich liet wachten, gelukkig is dit meestal niet zo lang als vandaag.
4 jun 2026 om 20:59 Sushi was ok, de zeewiersla was absoluut niet vers en de gefrituurde garnaalstaarten hadden een heel vieze nasmaak. Er werden ook 2 ipv 4 satés geleverd (5€ toeslag) en slechts de helft werd terugbetaald. Heel jammer en heel slechte ervaring.
25 mei 2026 om 20:55 Levering weer een half uur te laat. Dat lijkt wel de standaard situatie.
28 apr 2026 om 17:57 Heel lekker. en goeie service
20 apr 2026 om 21:41 Maandag 18u30 besteld. Pas geleverd tegen 20u30. 2 uur moeten wachten! Na 1u30 gebeld en dan krijg je zoals altijd hetzelfde bandje te horen “Sorry, het is druk maar het is nu onderweg”. Daar ben je als klant niets mee. Eten was gelukkig wel lekker.
19 apr 2026 om 23:08 De sushi was super lekker, alleen heel lang moeten wachten. Om 19u30 besteld en pas rond 21u30 je eten krijgen vind ik ronduit schandalig.
17 apr 2026 om 12:57 Dit is echt de beste sushi die je kan bestellen. En heel leuk dat ze ook rekening houden met de opmerkingen die je er bij stuurd. ( bijvoorbeeld een schoteltje dat tijdens de zwangerschap wel mag)